Coupon-actie Mediahuis Limburg

Mediahuis Limburg (Dagblad de Limburger) heeft ons verleden week benaderd voor een experiment met adverteren met coupons om, rekening houdend met ‘social distancing’, klanten naar de winkels te krijgen die nog open zijn. Deze actie is exclusief voor leden van Ondernemend Wyck/Wyck Promotie en wordt onderdeel van de “Shop Local’-actie die nu op Instagram en Facebook loopt.

Wat houdt de coupon-actie in?

Deze coupon-actie staat de komende periode zowel in Dagblad de Limburger als in het weekblad Via. Elke week is er gratis plaats voor vermelding van 24 ondernemingen verspreid over 2 pagina’s.
(Zie voorbeeld hier)

Wat zijn de spelregels?

  • Ondernemers krijgen een gratis advertentie (formaat 131 mm 94 mm, 1/8 pagina).
  • Het is vereist dat de advertentie een concrete aanbieding bevat (bijv. 5 broden halen, 4 betalen).
  • Lezers kunnen de coupon uitknippen, invullen en leveren deze in bij de betreffende ondernemer(s).
  • Ondernemers ontvangen de NAW-gegevens van de deelnemende lezers voor eigen gebruik.
  • Deelnemende ondernemers ontvangen een box om de coupons in te verzamelen.

Wat zijn de kosten?

  • Ondernemers betalen na afloop €2,- (ex. btw) per ingeleverde coupon.
  • De Limburger/Via komt wekelijks de box legen en tellen ter plaatse.
  • Ondernemers ontvangen een maandelijkse factuur.

Wens je gebruik te maken van deze actie?
Mail dan naar info@wyck.nl dan zorgen wij dat Peter Eberson van de Limburger/Via contact met je opneemt. De actie loopt tot eind april!